תרבות פנאי
בית עיצוב

הפרמטרים המרכזיים שמשפיעים על דירוג אתרים בגוגל

אורי צוות SYT
אורי צוות SYT

אורי, חוקרת, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה

בעת בה אנו מדברים על פרסום בגוגל, חשוב לזכור כי ישנם לא מעט פרמטרים שמשפיעים באופן ישיר על דירוג האתר במנוע החיפוש של גוגל. זאת בעוד כי חלק מהפרמטרים קשורים לסביבתו הפנימית של האתר, בעוד כי פרמטרים אחרים סובבים סביב סביבתו החיצונית של האתר. על כן, במטרה לעשות לכם מעט סדר בנושא, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל הפרמטרים המרכזיים שמשפיעים על דירוג אתרים בגוגל:

 

1.ביטויי מפתח – כאשר מדובר על הפרמטרים שמשפיעים על דירוג אתרים בגוגל, אחד הדברים החשובים ביותר הוא ביטויי המפתח. על כן, במסגרת ביצוע המחקר שלכם, עליכם להבין מהם הביטויים שיביאו אליכם את קהל היעד הרלוונטי עבורכם שכן, ההמלצה שלנו תהיה לוודא כי מדובר על ביטויי מפתח מדויקים, ולא גנריים. כלומר, במידה ואתם מקדמים אתר שמוכר ספות בתל אביב, מומלץ שתתמקדו בביטויים ספציפיים כמו "ספות למכירה בתל אביב" וכיוצא בכך. במילים אחרות – ביטויי מפתח ממוקדים יספקו לכם תנועה איכותית ורלוונטית, עם סיכויים גדולים יותר להמרה. 

 

2.תוכן – מומלץ שכל עמוד יכול 300 מילים לכל הפחות. יחד עם זאת, מומלץ לשלב את ביטויי המפתח בעמודים השונים בצורה חכמה ומדויקת. כמו כן, כדאי לדאוג כי התכנים באתר הם איכותיים, בצורה שמספקת ערך מוסף לגולשים. בסופו של יום, אחד מהדברים המרכזיים שמשפיעים על הדירוג של האתר זה חווית המשתמש, ובמידה והגולש ירגיש כי מדובר על אתר שלא מספק עבורו ערך אמיתי, הרי שהוא יבחר לנטוש את האתר במהרה, מה שמשפיע על דירוג האתר לרעה. 

 

3.מהירות האתר – מהירות האתר הוא פרמטר מרכזי נוסף שמשפיע על קידום אתרים של גוגל. משכך, ההמלצה היא להתקין תוספי מהירות בתוך האתר שלכם, מה שיעניק לכם את האפשרות לצמצם את זמני הטעינה באתר שלכם, בקרב הגולשים השונים. עליכם לזכור כי בעידן של היום, מרבית האנשים נעשו חסרי סבלנות, ובמידה והם יבחינו בעיכוב של מספר שניות בודדות, הרי שהם עלולים לעזוב את האתר מהר מאוד, מה שעלול לפגוע בדירוג האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל. 

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך