תרבות פנאי
בית עיצוב

אוזניות לשחייה –  האם יש דבר כזה?

אורי צוות SYT
אורי צוות SYT

אורי, חוקרת, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה

אמנם לא מדובר בספורט הפופולארי ביותר, שכן רוב האנשים מעדיפים ללכת ברגל, לרוץ, לרכב על אפניים או להירשם לסטודיו לאימונים או חדר כושר, אך מדובר באחד מהפעילויות הכי בריאות לגוף וגם לנפש. שחייה היא דרך מצויינת לשמור על כושר, היא בעלת השפעה נמוכה יחסית על המפרקים, עוזרת לנו לשמור על משקל גוף תקין ומאזן ובונה לנו חוזק וסיבולת. יחד עם זאת, למרות היתרונות הפיזיים והמנטליים הרבים של שחייה, יש שיעידו כי מדובר בפעילות די מונוטונית ומשעממת. לשם כך, כדי להנעים את הפעילות ולהתמיד בה לאורך זמן, כדאי לשמוע מוזיקה באמצעות מכשיר מיוחד המשתלב עם אוזניות לשחייה. יש המון סוגים של נגנים ואוזניות המתאימים ועמידים למים.

 

מה היתרונות של האזנה למוזיקה או הקשבה לפודקאסט בזמן השחייה?

שאנחנו מבצעים פעילות גופנית ולא משנה מאיזה סוג, המטרה שלנו היא בעצם להתמיד בפעילות לאורך זמן. כלומר, אנחנו רוצים לעמוד בזמן שקבענו לעצמנו ולשחות לפחות 30 דקות. מי שמתאמן זמן רב, יכול לשחות אפילו 45-40 דקות וכך לשרוף יותר אנרגיה ולשפר את האימונים שלו מפעם לפעם. ברגע שאנחנו שומעים מוזיקה שאנחנו אוהבים או מאזינים לפודקאסט שמרתק אותנו, אנחנו יכולים להתמיד בפעילות כי הראש הרבה פחות חושב, הוא הרבה פחות ”עסוק“ בבעיות ובמחשבות שמטרידות את כולנו ביום יום. באתר https://ibuds.co.il/ תוכלו להתרשם ממגוון של מוצרים המתאימים לספורט כולל אוזניות מסוגים שונים. למעשה, עם המוזיקה אנחנו יכולים להתנתק לחצי שעה או שעה אחת מהמציאות ולהיות בסוג של זרימה, להתמסר לאנרגיה וזה כל כך חשוב שמבצעים פעילות גופנית מכל סוג שהוא ולא רק שחיה. הרי המטרה שלשמה אנחנו מבצעים פעילות גופנית היא לא רק פיזית ובריאותית, עבור הרבה אנשים הספורט מהווה סוג של מפלט, בריחה, מקום ששואב אותנו לתוכו וממלא את הגוף באנרגיה מחודשת.

 

מה חשוב לדעת שבוחרים אוזניות כאלה?

היום הסוג הפופולארי ביותר של אוזניות לשחייה הן אוזניות אלחוטיות. שאנחנו בוחרים אוזניות מהסוג הזה, אנחנו רוצים לבחור אוזניות איכותיות שישרתו אותנו לאורך זמן. לא רק שנוכל לעשות בהן שימוש שאנחנו שוחים, הן גם יתאימו לפעילויות נוספות כמו צלילה למשל. יש כמה קריטריונים או מאפיינים שכדאי לשים אליהם לב שאנחנו בוחרים אוזניות. הדבר הראשון הוא לבדוק את חיי הסוללה ואיכות הסוללה. כלומר, אנחנו רוצים לרכוש אוזניות עם חיי סוללה ארוכים של לפחות שמונה שעות כדי שנוכל להנות מהאימון לאורך זמן ולא בכל פעם שאנחנו מסיימים את הפעילות להטעין את הסוללה מחדש. בנוסף, אם אנחנו נמצאים בחופשה או בחו“ל, נוכל לקחת איתנו את האוזניות ומכשיר המוזיקה וכמובן להתמיד בפעילות גופנית, בצלילה או כל פעילות אחרת שאנחנו אוהבים לעשות עם מים גם שם. כדאי גם לשים דגש על עמידות גבוהה למים, עיצוב איכותי ולא פחות חשוב – חווית סאונד גבוהה ואיכותית.

 

עוד כמה טיפים הקשורים למוזיקה ופעילות גופנית

  • אחת לכמה שבועות כדאי להוסיף או להוריד או לשנות את המוזיקה שלכם, כדי שלא ישעמם לכם ותוכלו לגוון.
  • בדקו היטב איפה אתם רוכשים גם את המכשיר ממנו תאזינו למוזיקה וגם לגבי האוזניות, שימו לב לאחריות, למדיניות המשלוחים ולכל מה שישפיע על הרכישה שלכם גם בזמן התשלום וגם אחר כך.
  • השוו בין כמה דגמים לפני שאתם רוכשים, חפשו המלצות דרך אנשים שאתם מכירים או כנסו לקבוצות שחיה בפייסבוק ובררו מהו הדגם הטוב ביותר במסגרת התקציב שלכם.
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך