תרבות פנאי
בית עיצוב

שימור לקוחות מנצח – כך תעשו זאת בעצמכם

אורי צוות SYT
אורי צוות SYT

אורי, חוקרת, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה

אין זה משנה אם מדובר על עסק נותן שירות או לסירוגין, על עסק שמציע מוצרים לרכישה, או על שניהם – הרי שבכל מקרה, שימור לקוחות הוא חלק בלתי נפרד מהעניין. לצד כל אותן יכולות נדרשות כדוגמת מכירה, שכנוע, שמירה על קשרי לקוחות טובים ועוד – שימור לקוחות גם הוא נחשב ליכולת חשובה לא פחות שכן, רק עסק שיודע כיצד לשים דגש על שימור לקוחות מנצח יוכל ליהנות מקהל לקוחות נאמן לו הוא יכול להציע את מוצריו או שירותיו בכל עת. אז מה צריך לדעת כאשר אתם רוצים לשפר אותו בבית העסק שלכם? בכתבה זו תוכלו למצוא עצות מפתח שיסייעו לכם.

 

טיפים מנצחים של שימור לקוחות מנצח

  • מקסימום ערך מוסף ללקוח – כאשר אתם סוגרים עסקה עם לקוח, הקפידו להעניק לו ערך מוסף ככל שאתם יכולים, כך שהלקוח ירגיש כי העסק שממנו הוא רכש מוצרים מסוימים או שירותים מסוימים באמת דואג לו ושם בראש מעיינותיו את צרכיו האישיים. 
  • הכשירו את הצוות שלכם – גם אם אתם מומחים של שימור לקוחות בעצמכם, אין זה אומר כי תוכלו לשמור על כך בכל פעילות של בית העסק שלכם שכן, אף בית עסק אינו צבא של איש אחד, הרי עומד לרשותכם צוות עובדים מוכשר שמטרתו העיקרית היא לייצג אתכם ואת פועלו של בית העסק שלכם באשר לכל התנהלות מול הלקוח. ובכן, על מנת לוודא כי אכן תוכלו לשמור על שירות לקוחות מנצח, עליכם להכשיר את צוות העובדים שלכם לתת ערך מקסימלי ללקוח, לדעת כיצד לתקשר איתו, וכן גם לדעת כיצד לשמר את הלקוח בתום העסקה. לשם כך, מומלץ מאוד לרכוש עבור העובדים שלכם כרטיסים של סדנאות לחברות
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך