תרבות פנאי
בית עיצוב

מעבר משרד – איך להתארגן מחדש

אורי צוות SYT
אורי צוות SYT

אורי, חוקרת, ידועה בתור כזו שחופרת לעומק עד שמוצאת את אשר על ליבה

כאשר חושבים על התחום של הובלות ומעברים במחשבה האינטואיטיבית תהיה קשורה כמובן למעבר דירה או בית. יחד עם זאת, יש לא מעט מצבים שבהם מקומות עבודה מעתיקים את המיקום שלהם על פי שיקולים או נסיבות שונים ולכן מדובר במעבר דומה שיש לזה של מעבר דירה. יש כמובן כמה וכמה שינויים שקשורים לכך שאין מדובר באריזה והעברה של ציוד אישי או חפצים אישיים ויתכן שבמעבר משרד יהיו פריטים או חפצים שצריך יהיה לבחון לעומק איך לשנע אותם למקום החדש. כאשר עושים את זה בתבונה ומשקיעים מחשבה ותשומת לב כמו שצריך אפשר להיות בטוחים שהמעבר יתבצע בצורה הטובה ביותר.

 

איך מתארגנים לקראת מעבר משרד?

חשוב לדעת במעבר משרד זה שהמעבר עצמו מתבצע רק לקראת סיום התהליך. יש לא מעט החלטות שצריך לבצע לפני והן תהיינה קשורות בעיקר לנושא של אריזה או החלטות שקשורות בציוד שיעבור או יישאר לתרומה או מכירה. עבור מנהלים רבים המעבר הוא הזדמנות להיפטר מציוד ישן שאין בו ערך ולהתחדש ברהיטים או חפצים חדשים, מתקדמים, יפים ומעוצבים. לכן צריך לדעת מה עובר לכתובת החדשה ומה לא. השלב הבא יהיה אריזה והכנה של כל הציוד בארגזים או קופסאות בצורה נוחה כך שאפשר יהיה להוציא אותם ולהכניס לתוך המשאית. חברת הובלות בחיפה (או בכל מקום אחר) מספקת בדרך כלל את כל הציוד הדרוש לשם כך.

 

מתארגנים מחדש במשרד החדש

השלב האחרון של התהליך הארוך והמאתגר הוא כמובן הסידור מחדש של כל החפצים במשרד החדש, קביעת מיקומים של המשרדים או עמדות העבודה, יתכן ויש החלטות שצריך לקבל כי פתאום דברים נראים אחרת מהדרך שבה הם נראו קודם לכן וצריך לבצע שינויים אחרי שהמעבר כבר בוצע. יש חדרים מיוחדים שצריך להקצות למנהלים או חדרי ישיבות למשל וכך אט אט המשרד ילבש צורה חדשה ואפשר יהיה להתחיל לעשות בו שימוש כך שהוא יהפוך מהר מאד למקום עבודה החדש שגם יביא איתו קצת אנרגיות חדשות של שינוי מבורך ודרוש.

פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך